MARTÍN, CRISTIAN

Llicenciat en Periodisme per la Universitat Blanquerna (URL) i KULeuven. Postgrau en Màrqueting Estratègic i en Màrqueting Digital per Euncet i formació en Negocis Internacionals a San Diego State University. Soci fundador i CEO de B-Engaged, agència de comunicació, màrqueting i representació esportiva, amb seu a Barcelona i Londres, que gestiona esportistes, clubs, entrenadors i marques. És representant de diverses jugadores de futbol. Ha escrit el llibre "El otro tridente", ha dirigit el documental "Creer es crear" i col·labora amb mitjans de comunicació com la Cadena Ser, Catalunya Ràdio i Gol Televisión Barça TV. És professor i conferenciant en universitats i escoles de negoci com Blanquerna, Esade, Sports Business Institute, Eserp, Sport Management School, UVIC, IEBS i Widener University. La seva vida i la seva trajectòria s'expliquen sota quatre passions: l'esport, la formació, la comunicació i viatjar.


Libros del autor

Ordenar y filtrar

Opciones

Ordenar por:

Filtros Quitar

Disponibilidad:

Sección:

Editorial / Marca: